Jakie gadżety dla dużych klientów

Wbrew obiegowym opiniom, które panują w środowisku marketingowców, gadżety reklamowe wcale nie muszą być tanie i tandetne. Można wyszukać dostawcę, w który w rozsądnej cenie przygotuje gadżety z logo firmy, które spodobają się klientom i pracownikom. Następnie pozostanie wyłącznie ustalić, kto powinien dostać gadżet i kiedy będą one rozdawane klientom.

Warto również ustalić, jaki budżet będzie przeznaczony na gadżety, aby środków wystarczyło także na inny rodzaj promocji, na przykład. foldery i ulotki reklamowe informujące o ofercie, którą ma firma. Po pierwsze gadżety rozdaje się nowym potencjalnym klientom podczas różnego rodzaju kampanii reklamowych. W pewnych przypadkach w trakcie otwarcia nowego punktu można rozdawać gadżety tym klientom, którzy zdecydują się na zakupy. Gadżety mo gą dostawać ci klienci, którzy zrobią większe zakupy, czyli zostawią w firmie więcej pieniędzy. Na prawdę często gadżety firmowe trafiają również do pracowników - firmowe kubki, breloki, pendrive to nie są wysokie koszty a pracownicy bardzo chętnie z nich korzystają. Tak de fakto to firmowe gadżety możemy podarować nie tylko i wyłącznie potencjalnym kontrahentom, których chcemy zachęcić do współpracy, ale również i dotychczasowym klientom i współpracownikom. Dziś technika jest wysoko rozwinięta i na gadżetach można nadrukować wszystko: zdjęcia, napisy, grafiki, stąd też na długopisach albo brelokach można nadrukować numer telefonu, adres witryny internetowe. Można również zakupić balony z firmowym nadrukiem i w ten sposób informować klientów o tym, że zbliża się jakaś promocja lub będzie otwarty nowy sklep.
Zobacz: gadżety reklamowe.